Fettisdag 2014

 
Igår somnade jag som en sten när jag kom hem och sov till halv ett, då jag vaknade med lampan tänd och alla mina kläder på. Då gjorde jag mig iordning och somnade om till klockan nio. Då var jag väl utvilad och redo för ett möte hos ABC-gruppen med elevrådets nästkommande studentkommitté. 
 
 
Deras kontor var för övrigt så himla nice, hade inga problem alls med att strosa runt där ett tag och bli bjuden på kaffe och samtala med trevliga arbetsbin där. I vilket fall som helst var vi där för att diskutera samarbete och erbjudanden. Jag var mest där för att supporta nästa års studentkommitté, men det var trevligt att hänga på.
 
 
Efter mötet for jag in mot Sundbyberg för att fira semledagen tillsammans med Amanda, Eda och Johannes som följde med. Vi gosade på det mysiga Café Boulevard på Esplanaden. Efter det for jag hem och drunknar i saker jag borde göra. Så som diverse läxor och andra skoluppgifter, planera Almedalen, planera elevråds-, elevrådsstyrelse- samt regionsstyrelsemöten, diverse utbildningar och kommande besök jag ska vara på i olika delar av landet. Önska mig lycka till i livet.

Kommentarer:

1 Mathilda:

Ser ut som en fin dag!
Och gud vad du har grejer för dig, låter helt underbart! Hoppas det går bra med allt!

2 frida christina:

Men åh vad mysigt!

3 lina:

härligt:)

4 Emma Grann Fotografi:

Fina bilder här på bloggen!!

5 SARA:

Låter kul :) Fina bilder också

6 Amanda:

hej, jag har startat upp en veckans blogg, gå gärna in och anmäl dig, kram!

7 frukallgren.blogg.se:

Så gott!

Kommentera här: