Hejdå förbundsstyrelsen

 
Det här med att ha mandat för saker och ting kan ju faktiskt bli väldigt tråkigt och sentimentalt när de löper ut och just nu löper typ allt ut? Kommer göra en lång serie av slut i mitt liv på bloggen nu. Först ut är att jag nu efter nästan sex år i Sveriges elevråd - SVEA och ett år i Förbundsstyrelsen nu lämnar organisationen som fostrat mig till den märkliga men engagerade individ jag är idag. 12 till 14 december hade vi vårt allra sista förbundsstyrelsemöte tillsammans. Presidiet hade valt att slå på stort och jag tänker nu presentera mötets händelser utanför beslutsfattarummet.
 
 
Lördagsmorgonen nalkades och presidiet bjöd på ett ack så vackert luciatåg och bjöd på nygrädade lussekatter så att det stod härliga till. Det visade sig att det lade en bra grund för effektivt beslutsfattande och när kvällen kom närmade sig detta:
 
 
Boule och fantastisk middag på Boulebar. Utifrån presidiets uppfinningsrikedom är jag inte ens förvånad att detta var vad kvällen hade att erbjuda. Jag, Mimmi och Albert klev ut ur Boulebar bärandes på guldmedaljer och med titeln Bäst I SVEA På Boule. Eller den titeln har jag iallafall givit mig själv.
 
 
Under mötet fattade vi även viktiga beslut som aktivitetsplan och budget för 2015 samt gjorde en utvärdering av året och visionerade till nästkommande förbundsstyrelse. Men det skulle bli ett alldeles för tråkigt inlägg att skriva om.

Kommentera här: