Det är mycket nu

Ja det är verkligen mycket nu. Ibland känns det som om jag inte går i skolan mer än två till tre dagar i veckan, vilket ibland också stämmer. Plus på detta att ingen verkar känna igen mig nu för tiden? Folk går förbi mig i korrdidorerna när jag hälsar och utbrister sedan "Oj du ser så annorlunda ut idag!". Varje dag?!
 
Lägger iallafall all min tid nu för tiden på elevrådsarbete (som om det vore något nytt). Möten och strukturer för mitt eget elevråd, men också kick-offs, utbildningar och styrelsemöten med kära Sveriges elevråd - SVEA. Förra helgen var det kick-off. Denna helg första styrelsemöte och nästa helg ska jag utbilda de nya utbildarna. Efter det är det diverse konferenser och arbetsgruppsträffar. Detta kommer att bli en intressant vår. 

Kommentarer:

1 Tess:

Känner igen det. Så himla skönt när man inte har så många schemalagda lektioner :)
Har du sett Max-klippet? Det kanske är gammalt , men det är nytt för mig och jag visste inte vad jag skulle ta vägen när jag såg det första gången , skratta eller gråta ? :'D

Kommentera här: